Popularne ostatnimi czasy zrobiły się szkolenia medialne różnego rodzaju. Głównym ich celem jest przygotowanie do różnego rodzaju wystąpień publicznych. Nie tylko przed kamerami, ale też przed każdym innym audytorium. To niebagatelna umiejętność dla pracownika działu marketingu.badania (przejdź po tym linku)Czasami dzieje się tak, że to właśnie na nich spada odpowiedzialność za spotkania z potencjalnymi klientami biznesowymi. Zobacz jak przygotować z nich ciekawe filmiki link do w link.
Warto też szkolić zatrudnionych w zakresie wykorzystywania znanych narzędzi. Czasem kursy otwierają oczy na zupełnie nowe drogi, zwraca uwagę na nowe możliwości. Na przykład można dowiedzieć się jak użyta może zostać w naszej firmie kampania btl. Mnóstwo ludzi z branży zdaje sobie sprawę jak powinna być przeprowadzona, ale boi się nowości. Absolutnie bezpodstawnie. Nawet jeśli dotąd to kampania była główną strategią promocyjną warto sprawdzić coś innego – więcej pomysłów Grupa BEF.
Jednym z celów szkolenia jest też nauczenie pracowników twórczego myślenia, a także unikania oczywistych rozwiązań. Innowacje i transformacje w branży reklamowej są powszechne i, jeżeli nie chcemy zostać w ogonie trzeba się ciągle kształcić.
Brak komentarzy
Możliwość komentowania jest wyłączona.