Programy lojalnościowe
Programy motywacyjne, zwane także lojalnościowymi, są niezwykle często stosowane przez firmy.
Są one częścią marketingu relacji. Są sposobem na budowanie zaufania klienta do danej marki, dodając jej przy tym popularności. To z kolei pozwala na zwiększenie sprzedaży danego towaru, a zatem na zwiększony zysk. Statystycznie programy tego typu w większości rozpoznają ludzi o wyższym w stopniu wykształcenia, oni też są najczęściej ich uczestnikami. System lojalnościowy rzadziej natomiast dociera do osób niewykształconych, a także do ludzi starszych.
Czy odnośnie tej kwestii masz więcej pytań? (https://qalcwise.com/apps/rekrutacja/) Jeśli tak, kliknij ten link – to nie może za nic umknąć Twojej uwadze.
Ogólny stopień poinformowania o nim jest wciąż niezadowalający. Nabywcy często korzystają z programów motywacyjnych nieświadomie.
Programy motywacyjne w Polsce
W Polsce także istnieje dużo programów motywacyjnych >> więcej tutaj. Zaufanie do tego typu programów deklaruje coraz większa liczba Polaków. Najchętniej wykorzystywane programy lojalnościowe w Polsce to Tesco Clubcard, Orlen Vitay, program Rodzinka zarządzany przez sieć Carrefour oraz karta Payback. Do tego typu programów należą także wszelkiego typu karty stałego klienta, które można wyrobić np. w niektórych sieciach aptek. Stosunkowo nowym systemem jest program motywacyjny „Rossnę”, stworzony przez sieć drogerii Rossmann. W ramach tego programu oferowane są kilkuprocentowe upusty na artykuły dziecięce, kupowane w tej sieci przez rodziców dzieci.
Brak komentarzy
Możliwość komentowania jest wyłączona.