reklama outdoorowa łączy się z ogromnym rozmiarem, nowoczesnymi nośnikami, a nawet nietypowymi rozwiązaniami. Mieści ona obszerne spektrum publikatorów – od aktywnych (mieniące się blaski) do pasywnych (plakat).
Lokowana bywa na ulicy, w punktach użyteczności publicznej i w środkach komunikacji miejskiej. To przekaz reklamowy, jaki różni się od pozostałych nośników. Reklama typu outdoor – w przeciwieństwie do reklam zamieszczanych w mediach – nie zmierza do dostarczenia jak najogromniejszej liczby wiadomości. Jej zamiarem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji wyrobu. Niekiedy przekaz – żeby zakorzenić się w świadomości – ogranicza się do podania jednego terminu, na przykład miana przedsiębiorstwa. I to niejednokrotnie wystarcza, by wiązać dany wyrób z jego marką. Reklama outdoorowa, ażeby była skuteczna, musi zatem obejmować minimum słów oraz maksimum fragmentów plastycznych- hiperłącze. Mało tego, w wypadku reklamy zewnętrznej, stosuje się regułę stopniowego napięcia – czyli rozpoczęcia kampanii od komunikatu, który ciekawi, wabi swą tajemniczością. Następne reklamy powinny być spójnym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem zagadki.
Źródło: pixabay.com
Dzisiaj technika przynosi wprost bezgraniczne możliwości kreacji reklamy zewnętrznej. Outdoor, w dzisiejszych czasach, to już nie wyłącznie zwykłe billboardy Katowice (Zobacz też: dobry notariusz Katowice) z zadrukowaną ofertą.
Pokazały się na przykład trójwymiarowe, albo „wystające” poza billboard fragmenty (2 bądź 3D) czy też nadruki typu day&night (widoczne w nocy i w ciągu dnia), natomiast dzięki cyfrowym nośnikom albo rzutnikom mamy możność wyświetlenia reklamy na budowlach, deptaku, i na pochmurnym niebie. Dzisiaj billboardy Gdynia można dostrzec wszędzie- więcej.
Brak komentarzy
Możliwość komentowania jest wyłączona.