Trzy razy drożej jest zdobyć nowego konsumenta aniżeli zatrzymać już istniejącego

16 listopada, 2023
Postanowieniem przedsiębiorstw wdrażających programy lojalnościowe dla swoich klientów, jest przede wszystkim utrzymanie obecnej grupy klientówNieduże i średnie przedsiębiorstwa często mają przewagę nad dużymi w zachęcaniu odbiorców do lojalności, gdyż mają okazję podtrzymywania z nimi bliższych stosunków.

Układ biznesowy

Autor: Office of Naval Research
Źródło: http://www.flickr.com
Małym przedsiębiorstwom łatwiej jest porozumiewać się z odbiorcami, pomagając im chociażby w wybraniu towarów. Wielkim przedsiębiorstwom, mimo że stać je na bardziej powiększone programy lojalnościowe, trudniej przychodzi zawiązanie i zachowanie bliższych kontaktów z nabywcami.

Teraz dzięki tanim i łatwym sposobom np. odpowiednim platformom internetowym, nawet mała firma może prosto i szybko stworzyć i uruchomić mało skomplikowany program lojalnościowy. Natomiast w przypadku niewielkich tzw. osiedlowych placówek handlowych, efektywniejsze są inne rodzaje promocji.

Jeśli jesteś zdania, że ten tekst jest wartościowy, koniecznie zobacz dodatkowo szczegóły tu (https://cliff-broker.pl/), wtedy na pewno zapamiętasz więcej detali.

Szczerze lojalny klient, to taki klient, który sam z siebie zadecydował o wyborze firmy i jej oferty. Następnie swoim zachowaniem wobec wybranej firmy oraz jej produktów czy też usług, świadczy o swoim przywiązaniu do niej.

Tak więc prawdziwie lojalny klient regularnie nabywa różne produkty i usługi proponowane przez przedsiębiorstwo. Wystawia pozytywne referencje o firmie. Jest niewzruszony na działania współzawodników biznesowych. Toleruje drobne błędy firmy.

w biznesie

Autor: Kat Veilux
Źródło: http://www.flickr.com
W tym momencie, nasuwa się pytanie – Czy dzisiaj, wypracowanie takiego stopnia przywiązanie klientów jest w ogóle możliwe? Olbrzymi wybór ofert na rynku, powszechny i ułatwiony dostęp do wszelkich danych o nich, wzajemne upodabnianie się artykułów czy też usług do siebie, m.in. w rezultacie procesu globalizacji, powodują że firmom coraz trudniej namówić konsumentów do pozostania właśnie z nimi.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.