Otwieramy firmę reklamową

28 stycznia, 2023
Działalność agencji reklamowej mieści kompleksowe planowanie i przeprowadzanie kampanii marketingowych przez: projektowanie i umieszczanie reklam w publikatorach drukowanych, radio, środkach masowego przekazu, sieci jak też innych publikatorach, projektowanie jak też umieszczanie reklam zewnętrznych w formie tradycyjnych tablic reklamowych, gablot, paneli balonów reklamowych, wystaw okiennych, reklam na pojazdach jak też autobusach itp., dystrybucję oraz doręczanie prospektów a także próbek promocyjnych, tworzenie stoisk i innych konstrukcji oraz miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii marketingowych oraz inne usługi marketingowe mające na celu przyciągnięcie czy utrzymanie nabywców.

agencja reklamowa

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Agencja marketingowa nie jest działalnością normowaną, a więc nie są wymagane żadne pozwolenia ani koncesje. Należy jednak przestrzegać wymagań prawnych w obszarze praw autorskich w reklamie, barier tematycznych jak też prawa konkurencji.

Nie wahaj się dłużej – kliknij tu – zobaczysz tam uwagi ze strony (https://kaleta-dentystyka.pl/) odnoszące się do tej tematyki, one też z pewnością bardzo Cię zainteresują.

Warto znać zapisy ustawy z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim jak też prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji: ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych mówi, iż kreując reklamę kreuje się dzieła. W momencie utworzenia utworu przez pracownika wszelakie prawa autorskie nabywa pracodawca. Dowiedź się więcej o tej agencji reklamowej.

Agencja brandingowa ma 2 lata od chwili przyjęcia utworu na jego rozpowszechnienie. Regulacja z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieprawej konkurencji zakazuje wprowadzającego w błąd znaczenia przedsiębiorstwa, wprowadzającego w błąd oznaczania pochodzenia geograficznego produktów czy usług, naśladownictwa wytworów, nieuczciwej reklamy, itp. Jeśli naszym towarem będzie spot będący w sprzeczności z dobrymi obyczajami, uchybiający godności ludzkiej, wprowadzający nabywcę w błąd, odwołujący się do poczucia strachu, do przesądów, to może on zostać zakwalifikowany jako reklama nosząca objawy nieuczciwej konkurencji . Zapoznaj się z ofertą tej agencji brandingowej.

Ażeby nie zostać pociągniętym do odpowiedzialności za naruszenie prawa uczciwej konkurencji w związku z opracowaniem a także szerzeniem bezprawnej reklamy (np. za opracowanie niedbałej reklamy porównawczej) warto zastanowić się nad współpracą z prawnikiem, który dokładnie i fachowo mógłby doradzić w konkretnych kwestiach.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.