Mystery shopper – czy to ma sens?

25 czerwca, 2023
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy satysfakcji w grupę łączących się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych przedsiębiorstw, realizując szczegółowe analizy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy setki badań Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, analiz kanałów komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia na tle rynkowych konkurentów.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych jednostkach obsługi kontrahenta.
Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej klientów, odwiedza wskazany sklep, punkt obsługi, placówkę i wdraża założone działania.
Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych norm, sposób prezentacji usług, umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i rozwiania jego niepewności. Badaniu mogą być podległe także: umiejętności handlowe, obecność materiałów POS, wygląd i otoczenie oddziału.

Secret Client

Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z testem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z firmą za pomocą dostępnych kanałów dostępu, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Oferta SecretClient zawiera także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości i zagrożenia, ułatwia wybór właściwej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz katalogu nagród. Periodyczne badania realizowane podczas realizacji działania pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni należycie używają program jako narzędzie wsparcia sprzedaży.

SecretClient przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, hipermarketów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w czasie trwania badania w panelu on-line. Przynosi to wiele cennych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w motywacji i przygotowaniu szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami dystrybutorów.

Zespół: kontrahenci cenią nas za wieloletnie doświadczenie, zespół etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów obecnych nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w setkach małych miast. Taka siatka korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport.

Czy ta problematyka zwróciła Twoją uwagę? Jeśli tak, to dodatkowo zobacz ofertę, która odnosi się do omawianej kwestii, zatem na pewno też Cię zaintryguje!

Audytorzy są objęci specjalnym programem nadzorczym i budowy lojalności.

Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.