Masa przedsiębiorstw w dzisiejszych czasach chce zjednać sobie wiernych klientów, którzy cyklicznie będą wracać

20 marca, 2023
Dzisiaj jest tak ogromna ilość różnych usług i artykułów, że każdy klient może wybierać i przebierać w propozycjach.

kurs

Autor: Bankenverband – Bundesverband deutscher Banken
Źródło: http://www.flickr.com
Przez to niejeden producent czy usługodawca chce się wyróżniać na tle pozostałych oraz zjednać sobie klienta jako wiernego odbiorcę.
oświetlenie

Autor: News Oresund
Źródło: http://www.flickr.com
Nikogo w dzisiejszych czasach nie dziwią już różnego rodzaju programy lojalnościowe, które wprowadzają prawie wszystkie firmy. Możemy kolekcjonować punkty na stacjach paliw i za jakiś czas odbierać za nie jakieś gadżety albo zniżkę na paliwo. W każdym sklepie, od małego zieleniaka po ogromny hipermarket, możemy otrzymać kartę stałego klienta. Wiąże się to oczywiście z konkretnymi profitami. Może być tak, że nasze kolejne zakupy będą o połowę tańsze lub po zdobyciu wystarczającej ilości naklejek za zakupy dostaniemy coś za przysłowiową złotówkę – może świetną patelnię lub niezawodny blender. Starczy otworzyć portfel, aby zdać sobie sprawę z tego, ilu kart podobnego rodzaju jesteśmy właścicielami. Pewnie nie jesteśmy tego do końca świadomi, ale obsługa programów lojalnościowych to nie jest taka prosta sprawa. Zajmują się tym specjalistyczne spółki. Ustalają one budżet, który powinien być przekierowany na tego typu akcję, opracowują badania konsumenckie i dopiero na koniec wdrażają program. To jednak nie koniec ich pracy. Po jakimś czasie są zobowiązani do stworzenia wstępnych raportów o wynikach programu.

Każdy dyrektor spółki chce przecież na tym zyskać, a nie stracić. program lojalnościowy ma zwiększyć liczbę klientów spółki oraz częstotliwość robienia przez nich zakupów.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.