Tego typu działania ograniczają znaczenie ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych zniżek i tworzą barierę dla konkurencji.
Zrealizowaliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Przygotowujemy również wewnątrz firmowe programy motywacyjne () dla pracowników, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.
Naszymi atutami są: efekt skali i optymizacja kosztów, wyjątkowe na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort współpracy z ekspertami oraz całościową obsługę prawa i podatków, obejmującą m.in. profesjonalne wsparcie prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od nagród.
Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów wdrożenia działania. W dużej mierze decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs powodują zakładany, długoterminowy skutek i cementuje relacje z jego podmiotami. Oto powód, dla którego stworzyliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych faz logistyki: wybór nagród, zakup, przechowywanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, regularna od lat kooperacja z najlepszymi producentami i dostarczycielami pomaga zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych typów nagród i obniżyć koszty ich nabycia i logistyki.
Wychodzimy z założenia, że celem programu lojalnościowego nie ma być jedynie bieg po nagrody. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży istotną rolę ma tu budowa (Spoiwex i wzmacnianie podłoża) relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, pozwala na optymalny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań satysfakcji i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, w których premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz także wartości dodane, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Związki oparte na takich podstawach objawiają się niezwykle mocną lojalnością.
Dalsza część
Brak komentarzy
Możliwość komentowania jest wyłączona.