Reklama zewnętrzna

Marzec 8, 2018
Zewnętrzna reklama zwana jest z języka angielskiego outdoor bądź uliczną reklamą.
Outdoor oznacza reklamę, która jest eksponowana na zewnątrz na celowo do tego określonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamontowanych na wiatach przystankowych albo kioskach, tablicach elektronicznych ewentualnie telebimach.

Druk
Autor: Peter Kofler
Źródło: http://www.flickr.com
Reklamy outdoorowe należą do technik marketingu niestandardowego bądź marketingu partyzanckiego. Przykładem takowej reklamy może być opakowanie domku lub reklama (www.capira.pl) wielkoformatowa z spożytkowaniem form trójwymiarowych.
rodzaje reklam outdoorowych: billboardy Wrocław to popularne wielkoformatowe tablice określone do demonstracji plakatów reklamowych. W większości wypadków umieszczane są przy drogach poza obszarami zabudowanymi. Billboard często jest podświetlony dla zapewnienia stosownej widzialności plakatu nocą. Citylight – to reklamowy panel o rozmiarach 1,20 × 1,80 m. Plakat reklamowy zawieszany jest za szybą a także podświetlany. Citylight montowane bywają na wiatach przystankowych, latarniach czy też jest wolnostojącą reklamą. Reklama pneumatyczna – to dmuchana reklama, posiada mobilny pneumatyczny nośnik reklamy zewnętrznej. Jest prędka w montażu jak też łatwa w przewozie, a prócz tego efektownie się prezentuje. Wykorzystywana jest na imprezach plenerowych. Reklama (http://ideamo.pl/) wielkoformatowa – tego rodzaju reklamy mają powierzchnię powyżej 100 m². Przeważnie są montowane na murach budynków czy też na rusztowaniu podczas remontu domu.

Reklamy wielkoformatowe zrealizowane są z winylowej siatki backlight, która przepuszcza światło bądź z pełnego winylu frontlight, jaki nie przepuszcza światła. Reklama wielkoformatowa może także posiadać formę wolnostojącej reklamy.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.